2011. január 11., kedd | By: Papusz

I. év - Január 8., csütörtök

Délután fél 3 után valamivel
Szoba
Ott kell folytatnom, ahol abbahagytam.
Bizarr.
Művtöri előtt Philippe-nek sikerült úgy táncolnia, hogy épp mellettem legyen a megfelelő pillanatban. Így amikor Ficci bejött, kénytelen voltam a lehető legócskább helyre lerogyni. Anita még nem ért utol, William még nem ért be, Philippe pedig túl közel volt, ráadásul eléggé hátul ültünk ahhoz, hogy életem megkeserítője zavartalanul még tovább keserítsen.
Hozzá is fogott minden halasztgatás nélkül.
- Hallom, több vasat tartasz a tűzben - súgta csevegő hangnemben (eddig én sem tudtam, hogy lehet csevegve suttogni, de mint kiderült, lehet).
Csupán egy gyors, értetlen pillantásra méltattam.
- Merész dolog, de a vizsgán jól jöhet.
Ezúttal már ráncoltam a homlokom.
- Jó lenne tudni, mire célozgatsz.
Szemmel láthatólag élvezetét lelte a helyzetben.
- Hányan vannak még?
- Kik hányan vannak?
Észrevettem, hogy páran hallgatóznak. Mind úgy festettek, mint akik pontosan tudják, miről van szó.
- Tudod, bánt, hogy én nem kellettem. Bezzeg a többiek.
- Milyen többiek?
És így tovább. Ő célozgatott, én visszakérdezgettem. Mire vége lett az órának, az információmorzsákból nagy nehezen összeraktam a lényeget.
Röviden: hivatalosan is én vagyok az Academia kurvája.
Hosszabban: valami ribanc látott M. La Flotte-tal szenteste, és elhíresztelte, hogy a szeretője vagyok. Vagy valami ilyesmi. Akárhogy kezdődött, mostanra ez lett belőle.
Hogy a... fene esne bele minden féltékeny lotyóba.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Köszönöm :D erre vártam :D mármint az új részre céloztam :P

Rose C. Saralyn írta...

Virág igazán szólhatott volna Philippe-nek is :P

Komolyra fordítva: A féltékeny lotyók menjenek el a p******************ba.

Papusz írta...

Névtelen: Örülök, hogy örülsz ;) Mindjárt jön a következő.
Rose: Igen, szerintem is menjenek. (Én vagyok az egyetlen, aki elküldheti őket, mégis itt vannak... ilyen erélytelen egy narrátort ;) :D)

Megjegyzés küldése