2011. február 6., vasárnap | By: Papusz

Január 14., szerda

Reggel háromnegyed 9

Művelődéstört. ea.

7 körül William bekopogott, mondván, beszélni szeretne velem.

Tíz perc alatt elkészültem, de még azt a kis időt is sajnáltam rá.

Leültünk az akkor még üres társalgóban, és hallgattunk egy sort.

- Hol voltál tegnap? – kérdeztem, csak hogy ne legyen csönd.

- A szobámban. Haldokoltam és gondolkoztam.

- Megártott a vodka?

- Nem kicsit. Csak fekve volt jó. Úgyhogy ráértem töprengni.

- És min töprengtél olyan bőszen?

Kezdett elfogyni a cérnám. De nem mertem egyenesen rákérdezni arra, ami érdekelt.

- Rajtunk.

A pulzusom elérte a túlélhető maximumot.

Megint csönd.

- És? – sürgettem. Legszívesebben a kezét szorongattam volna, de még nem volt biztos, hogy van hozzá jogom.

- Én nem a vodka miatt tettem, amit tettem – mondta. A gimis magyartanárnőm jutott eszembe. Szerinte mindig az a sebezhetőbb, aki először beszél az érzéseiről.

- Én sem – suttogtam. Hangosabban akartam, csak nem sikerült.

Szerencse, hogy egymás mellett ültünk a kanapén. Így véghez tudta vinni azt a hirtelen ölelést. Csak arra tudtam gondolni, hogy „végre”.

Este 7 óra

Szoba

M. La Flotte azt mondta, örül nekünk, és bevallotta, hogy ő írta Williamnek a levelet. Valahogy szomorúnak tűnt.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése