2010. május 3., hétfő | By: Papusz

I. év - Október 28., kedd

Délután 5 óra
Szoba
A két irigy amcsi ribanc telekürtölte a sulit a rózsa-sztorival. Az összes lány azt találgatja, ki lehet a "titkos hódolóm", és most megint mind egy szálig utálnak, amiért nekem kijárt egy ilyen romantikus gesztus. Amint azt hiszik, nem figyelek, én vagyok a téma, pontosabban az, hogy vajon én, a kis szakadtka, mit csinálok jobban, mint ők.
Már itt sem érzem jól magam, legfeljebb, amikor egyedül vagyok. Látom a szobatársaimon, hogy ők is folytonosan az úgynevezett "titkomon rágódnak, és alig várják, hogy meg is beszélhessék, mire jutottak külön-külön.
Akartam levelet írni az otthoniaknak, de nem vagyok elég jókedvű ahhoz, hogy meggyőzően tudjak nekik hazudni.

1 megjegyzés:

Rose C. Saralyn írta...

Hát bazz, meg kell tanulnia a Pókerarc nevezetű dolgot :D

Megjegyzés küldése