2010. április 9., péntek | By: Papusz

I. év - Augusztus 31., vasárnap

Délután 2 óra

Kolesz, 218-as szoba (azaz a miénk)

Hiába keltem szinte irracionálisan korán, csak nemrég értem vissza az irodából. Ott voltam már negyed órával nyitás előtt, mégis megelőztek vagy százan.

Erre is felkészültem, volt nálam könyv, most valahogy oda is tudtam rá figyelni, pedig a megalázó bámulás folytatódott. Néha muszáj volt leellenőriznem, van-e rajtam ruha.

Abbahagyhatnák már.

Mindegy, leadtam az órarendet, megkaptam a diákigazolványomat. Aláírtam még egy-két papírt, és tádám, az Academia Musae teljes jogú hallgatója lettem. Holnap pár óráim is lesznek.

Megyek, sétálok egyet a városban – ami ugyebár szintén az Academia fennhatósága alá tartozik.

Este 7 óra

Főtér, a szökőkút szélén ülve

Hihetetlen ez a hely, olyan, mintha egy egész országot zsúfoltak volna bele ebbe az egy városba. És tele van élettel.

Csak lenne itt valaki, akivel mindezt megbeszélhetem.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése